Чому не можна їздити на червоній лампочці?



Як часто ви викочуєте паливо з бензобака практично на нуль? Бували випадки? Тоді корисно буде дізнатися, як це відбивається на терміні служби автомобіля.

Звичка відкладати на потім, як правило «вилазить боком” у будь-якій справі. А ми усі, крім усього іншого, любимо економити, пошукати заправку подешевше і так далі. Але така їзда буде тільки на шкоду. Чекати доки спалахне лампочка, що свідчить про низький рівень палива у баку, не треба ніколи: дорожчим може бути.

Деякі автовласники ставлять справедливе питання – чому не можна їздити на порожньому баку через ризик попадання осаду і бруду, якщо в повному баку той же бруд знаходиться все в тому ж баку? Справедливе зауваження. І, виявляється, багато хто знає, що у баку скупчується безліч випадних в осад елементів, які всмоктуються насосом в паливну магістраль. Але ми розберемося в цьому питанні сповна.

Первинне очищення від великих часток відбувається ще у баку – через паливоприймач і сітку. Вторинне тонше очищення відбувається в паливному фільтрі. Але окрім бруду, який всмоктує в себе насос і пропускає через фільтр, малий залишок палива загрожує зовсім небажаним попаданням в магістраль повітря. Адже заповітрення системи також приводить до несправності деяких елементів, наприклад форсунок.

Що потрапляє у бензобак, окрім бензину?

Але найважливішим у разі попадання повітря є те, що насос працює вхолосту, а це дуже швидко призводить до виходу його з ладу.

Паливний насос охолоджується самим бензином, тому його робота без бензину і призводить до поломки. До речі в автомобілях з дизельними двигунами роль насоса грає ПНВТ, але і там заповітрення системи вимагає ремонту.

Крім усього іншого, що стосується бруду – у малій кількості палива різко зростає концентрація бруду, що веде до швидкого засмічення фільтру і посиленої роботи насоса. І, у випадку з дизелем, швидкому виходу з ладу ПНВТ.

Звичайно, їзда з напівпорожнім баком на трасі дозволена, але як тільки спалахує лампочка – треба заїхати на заправку.

Ось ми і підійшли до найголовнішого і, на перший погляд, нелогічнішого шкідника паливної апаратури – води. Звичайно, вода сама по собі не потрапляє у бак, але гаряче паливо потрапляє у бак через зворотну магістраль, нагріває його об’єм. І якщо бак неповний, то через систему вентиляції в нього засмоктується вуличне повітря, через різницю температур виникає конденсат.

І чим менше палива у баку, тим більше конденсату. І так раз за разом. А так, як вода важча за паливо, то вона осідає на дні і неминуче потрапляє в насос, поступово руйнуючи його. І, що найстрашніше – в паливну апаратуру безпосередньо самого двигуна.

Що призводить до корозії і інших жахливих наслідків. І це усього лише через часту їзду з мінімальною кількістю палива.

Підсумуємо?

Отже, ми усі тепер знаємо, наскільки погано їздити з порожнім баком. Тому відносьтеся до свого автомобіля дбайливо і не чекайте, поки він встане зупиниться від голоду. Вам треба запам’ятати всього декілька речей про паливо і це продовжить термін служби багатьох деталей на роки.

– Не чекай, поки спалахне помаранчева лампочка!

– Це може привести до поломки насоса або форсунок;

– Зливай бензин з бака (близько 10 літрів) двічі в рік, щоб позбавитися від бруду, що осів;

– Купуй тільки якісні паливні фільтри;

– Пам’ятайте – насосу легше, якщо у баку більше бензину, так воно попадає в нього під великий тиск.

Российская навигация приказала долго жить



Из необходимых 24 спутников для поддержания системы ГЛОНАСС на орбите осталось 21. Таким образом, система не работает.
Альтернативная американской NAVSTAR GPS российская система навигации ГЛОНАСС вышла из строя. Система работает, если в ней задействованы минимум 24 спутника на орбите Земли. На днях же три спутника выведены из строя. Один из них взорвался, второй «на техническом обслуживании», а третий вообще улетел. По информации российских СМИ, причина чрезвычайного происшествия с третьим спутником – «человеческий фактор». Кто-то на Земле «случайно» включил двигатели, и спутник сошел с заданной траектории движения. Из-за этого вся хваленная российская навигация перестала определять координаты наземных объектов.

Чтобы восстановить работоспособность системы, Роскосмос планирует запустить на орбиту как минимум три новых спутника. Но быстро это сделать не удастся. Россияне говорят, что у них на Земле есть несколько готовых спутников ГЛОНАСС. Но из-за санкций к России они недоукомплектованы импортными деталями, поэтому их спешно заменяют российскими аналогами. Что из этого выйдет, неизвестно. И хотя российские власти надеются починить систему ГЛОНАСС к середине марта, скептики говорят о гораздо более поздних сроках.

В Україні знову здорожчало пальне


Цими вихідними в Україні знову здорожчало пальне.

Як повідомив кореспондент Гал-інфо ціну на паливо зокрема підняли на автозаправних станціях ОККО.
Зокрема знову на 50 копійок здорожчало дизпаливо.
Тепер 1 літр дизельного пального коштує 17.49 грн. Протягом останнього тижня це вже друге подорожчання.
Ще 18 лютого вартість дизельного палива на ОККО складала 16.49 грн.