Чому не можна їздити на червоній лампочці?



Як часто ви викочуєте паливо з бензобака практично на нуль? Бували випадки? Тоді корисно буде дізнатися, як це відбивається на терміні служби автомобіля.

Звичка відкладати на потім, як правило «вилазить боком” у будь-якій справі. А ми усі, крім усього іншого, любимо економити, пошукати заправку подешевше і так далі. Але така їзда буде тільки на шкоду. Чекати доки спалахне лампочка, що свідчить про низький рівень палива у баку, не треба ніколи: дорожчим може бути.

Деякі автовласники ставлять справедливе питання – чому не можна їздити на порожньому баку через ризик попадання осаду і бруду, якщо в повному баку той же бруд знаходиться все в тому ж баку? Справедливе зауваження. І, виявляється, багато хто знає, що у баку скупчується безліч випадних в осад елементів, які всмоктуються насосом в паливну магістраль. Але ми розберемося в цьому питанні сповна.

Первинне очищення від великих часток відбувається ще у баку – через паливоприймач і сітку. Вторинне тонше очищення відбувається в паливному фільтрі. Але окрім бруду, який всмоктує в себе насос і пропускає через фільтр, малий залишок палива загрожує зовсім небажаним попаданням в магістраль повітря. Адже заповітрення системи також приводить до несправності деяких елементів, наприклад форсунок.

Що потрапляє у бензобак, окрім бензину?

Але найважливішим у разі попадання повітря є те, що насос працює вхолосту, а це дуже швидко призводить до виходу його з ладу.

Паливний насос охолоджується самим бензином, тому його робота без бензину і призводить до поломки. До речі в автомобілях з дизельними двигунами роль насоса грає ПНВТ, але і там заповітрення системи вимагає ремонту.

Крім усього іншого, що стосується бруду – у малій кількості палива різко зростає концентрація бруду, що веде до швидкого засмічення фільтру і посиленої роботи насоса. І, у випадку з дизелем, швидкому виходу з ладу ПНВТ.

Звичайно, їзда з напівпорожнім баком на трасі дозволена, але як тільки спалахує лампочка – треба заїхати на заправку.

Ось ми і підійшли до найголовнішого і, на перший погляд, нелогічнішого шкідника паливної апаратури – води. Звичайно, вода сама по собі не потрапляє у бак, але гаряче паливо потрапляє у бак через зворотну магістраль, нагріває його об’єм. І якщо бак неповний, то через систему вентиляції в нього засмоктується вуличне повітря, через різницю температур виникає конденсат.

І чим менше палива у баку, тим більше конденсату. І так раз за разом. А так, як вода важча за паливо, то вона осідає на дні і неминуче потрапляє в насос, поступово руйнуючи його. І, що найстрашніше – в паливну апаратуру безпосередньо самого двигуна.

Що призводить до корозії і інших жахливих наслідків. І це усього лише через часту їзду з мінімальною кількістю палива.

Підсумуємо?

Отже, ми усі тепер знаємо, наскільки погано їздити з порожнім баком. Тому відносьтеся до свого автомобіля дбайливо і не чекайте, поки він встане зупиниться від голоду. Вам треба запам’ятати всього декілька речей про паливо і це продовжить термін служби багатьох деталей на роки.

– Не чекай, поки спалахне помаранчева лампочка!

– Це може привести до поломки насоса або форсунок;

– Зливай бензин з бака (близько 10 літрів) двічі в рік, щоб позбавитися від бруду, що осів;

– Купуй тільки якісні паливні фільтри;

– Пам’ятайте – насосу легше, якщо у баку більше бензину, так воно попадає в нього під великий тиск.

0 комментариев

Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.